Darmowa dostawa
Darmowa dostawa już od 249 zł.
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Producenci
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni ( licząc od dnia otrzymania zamawianego towaru) , składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: babyzebra.sklep@gmail.com 

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: Sklep Baby Zebra "ZEBRA" Sabina Wiercioch,  ul. Rynek 28, 36-050 Sokołów Małopolski,  nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie towaru z powrotem.


Zwrotom nie podlegają: 

  • towary nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  •  przedmioty użytku osobistego po otwarciu zapieczętowanego opakowania  np. smoczki, gryzaki, butelki do karmienia
  •  przedmioty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • przedmioty, którego używanie wymaga zdjęcia blokady, usunięcia zabezpieczeń, jeżeli zostały one usunięte
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.


Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: babyzebra.sklep@gmail.com lub drogą pocztową na adres Sklep Baby Zebra "ZEBRA" Sabina Wiercioch ul. Rynek 28, 36-050 Sokołów Małopolski.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.


Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

- wymiany towaru

- naprawy towaru

W niektórych przypadkach możesz też:

- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- odstąpić od umowy

Szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl